maanantai 18. heinäkuuta 2011

Kukka baskeri -Kyjy #7 valmis

Jälleen jotain uutta esiteltävää. Tämä Kyjy saa minut ainakin kirjoittamaan blogiin useammin.
Tekoaika: 13-17.7.2011
Ohje: Pitsit puikoille
Kenelle: minulle
Lanka: Novita Tenessee lila 57g/122m
Puikot: 3 ja 4
Koko: M/L
Olenkohan valinnut Kyjyyn liian pieniä töitä, kun joka kerta saa jännittää, onko työhön kulunut tarpeeksi lankaa, että se kelpaa Kyjyyn sellaisenaan. Tällä kertaa grammat olivat kuitenkin minun puolellani vaihteeksi.
Minusta tämä on aivan ihana malli ja se onnistuikin melko hyvin. Tarkoituksena on käyttää tätä kesäpipona. Minä en ole koskaan oppinut kesällä pitämään mitään päässä, vaikka tiedän kyllä, että pitäisi. Monta yritystä on kyllä ollut, mutta mikään ei tunnu olevan täysin minun tyyliäni ja joenkin se hattu aina unohtuu ulos mennessä. Toivottavasti tämä ihana baskeri saisi minut muuttamaan käyttäytymistäni.
    Kyjy on minun osaltani hyvällä mallilla ainakin omasta mielestäni. 11 aloitusta, joista 3 on jo valmiina. Isompia töitä en ole kyllä pahemmin aloittanut vaikka niitäkin listallani on. Ja loppuviikolle on luvattu taas helteitä. Pitäisi taas kehitellä jotain helteille sopivaa projektia, ehkä uusi liina ja puuvilla sukat? Ja nyt vielä villaneuleita alulle, kun vielä pystyy.
Hyvää naisten viikkoa!

2 kommenttia:

Kerrothan minulle mitä tykkäsit, kiitos.