maanantai 25. helmikuuta 2013

Kaunis blogi

Sain tunnustuksen Minnulilta Peikkomuorin pesä blogista. Valtavan paljon kiitoksia. 
Tunnustuksen säännöt ovat, että minun pitää kertoa 8 paljastavaa asiaa itsestäni ja jakaa tunnustus eteenpäin 8 blogille. Heille pitää kertoa asiasta ja sitten heidän pitää kopioida tuo kuva omaan blogiinsa.

Tunnustusta en tällä kertaa taida jakaa eteenpäin, mutta innostuin minäkin kertomaan 8 asiaa itsestäni kuvin muun muassa Minnulia matkien. Kuvat lainasin täältä.

Ensimmäiseksi rakastan neulomista, mikä ei ole varmaan kenellekään yllätys.

Olen perfektionisti ainakin neuleitteni ja vähän muidenkin käsitöiden suhteen. Pienikin virhe saattaa häiritä niin paljon, että työ on pakko purkaa.

Rakastan listojen tekemistä. Koko ajan taustalla pyörii lista malleista, joita haluan neuloa, langoista lankavarastossani tai kirjoista, jotka haluan lukea. Muutenkin kaikkien listojen tekeminen on minusta hauskaa ja ne auttaa pitämään asiat järjestyksessä.

Rakastan matematiikkaa ja siitä on paljon hyötyä neulomisessa. Mittojen laskeminen uudelleen ei ole minulle mikään ongelma.

Toinen rakas harrastus minulle on lukeminen. Yleensä uppoudun lukemiini kirjoihin ihan täysin ja silloin pystyn unohtamaan kaikki huolet mitä minulla on. Siksi lukeminen on minun pakokeinoni.

Edelliseen liittyen minulla on vaikeuksia laittaa kirja pois. Varsinkin jos kirja on hyvä ja pitäisi mennä tekemään jotain mikä ei yhtään huvita.

Kirjat ovat mielestäni paljon parempia kuin elokuvat. Kirjoja lukiessa tapahtumiin on yleensä helpompi eläytyä. Ainoa syy miksi elokuvat voisivat olla parempia on se, että elokuvia katsellessa on helpompi neuloa kuin kirjoja lukiessa.

Saatan viettää tuntikausia tv:tä katsellen ... ja samalla neuloen. En varmaan edes osaisi katsoa tv:tä ilman neuletta tai virkkuuta. Käsillä pitää aina olla jotain tekemistä.

Tällaisia tunnustuksia tällä kertaa. Seuraava neulekin alkaa olla jo loppusuoralla, joten eiköhän viimeistään ensi viikonloppuna ole jo taas jotain uutta esiteltävääkin tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerrothan minulle mitä tykkäsit, kiitos.