maanantai 6. kesäkuuta 2011

Uusi kirja ja KyJy

Viime keskiviikkona saapui Pitsit puikoille -kirja. Adlibriksesta sai halvalla eikä tullut edes postikuluja. Pidin valtavasti Punokset puikoille -kirjasta, joten tämäkin piti saada. Ei tämä aivan Punoksien veroinen ole, mutta kyllä täältä useampi työ hyppää puikoille. Varsinkin Silja-hihatin, Veera-hame ja Kukka-baskeri ihastuttivat.

Uusia neuleideoita tarvitsenkin nyt, sillä menin osallistumaan Kesäyöstä jouluyöhön -tempaukseen.

Ideana tässä tempauksessa on aloittaa 24.6-10.8.2011 välisenä aikana 24 uutta työtä ja ne kaikki pitäisi saada valmiiksi jouluaattoon mennessä. Tarkempia tietoja tempauksesta saat klikkaamalla tuota kuvaa yläpuolella tai sivupalkissa. Harkitsin vähän KYHiin osallistumista, mutta KyJy tuntui enemmän omalta, koska minä teen mieluummin hieman suurempia töitä. Tarkistin, että olen viime vuosina tehnyt  noin 20 työtä per vuosi ja nyt pitäisi puolessa vuodessa tehdä 24. Saa nähdä miten minun käy. Ainakaan ei kannata aloittaa 24 puseroa ohuesta sukkalangasta. Jotain suunnitemia olen jo tehnyt, mutta yli puolet puuttuu vielä.

Haluaisin saada palmikkojakkuni ja yhden toisen neuletyön valmiiksi ennen kuin tuo KyJy alkaa. Palmikkojakussa on kyllä jo etu- ja takakappaleet tehty. Mutta sitten on vielä se pikkusiskon bolero, jota en uskalla jättää tuohon KyJyyn, koska sen pitäisi olla heinäkuun kolmas päivä valmiina tosi toimiin. Ja Juhannuksen jälkeinen viikko menee varmaan suurimmaksi osaksi siivotessa ja leipoessa. Uusi hamekin minun oli tarkoitus ommella siskon rippijuhlia varten itselle. Eli kiirettä pitää. No jos kaikki sujuu niin kuin olen suunnitellut pitäisi tänne blogiinkin tulla postauksia aika tiheään tahtiin.
Helteistä viikkoa vain kaikille.

2 kommenttia:

Kerrothan minulle mitä tykkäsit, kiitos.