maanantai 27. kesäkuuta 2011

Palmikkojakku

 Juhannus kului keskeneräisiä käsitöitä tehden, että pääsisi aloittamaan Kyjyä ihan puhtaalta pöydältä. Sunnuntaina sitten valmistui sekä hame (josta tulee postaus myöhemmin) sekä palmikkojakku.
Palmikkojakku edestä.
Tekoaika: 13.5-26.5.2011
Ohje: Moda 2/2011
Kenelle: minulle 
Lanka: Drops Fabel farkku 447g
Puikot: 2.5
Koko: S

Palmikkojakku takaa.
 Malli on aivan ihana, mutta siitä tuli vähän pieni. Ja nappilista kupruilee niin,että takki todellakin näyttää liian pieneltä. Lehdessä takki oli laitettu vain yhdellä napilla kiinni, ehkä juuri sen vuoksi. No eiköhän tätä tule jonkin verran käytettyä vaikka koti takkina. Lankaa kului myös turhan paljon. Olin varannut tähän 400g ja lisäksi minulla oli 100g ylimääräistä sukkia varten, jotka aioin tehdä Kyjyssä. Nyt lankaa on jäljellä vain 53g. Siitä ei oikein sukkia saa aikaiseksi, joten täytyy käydä lankaostoksilla.
Ihana mallineule.
Nyt olen pikkuhiljaa aloitellut myös Kyjy projekteja. Perustin myös tänne blogiin Kyjy listalle oman sivun, jota päivitän sitä mukaa, kun aloitan uutta tai jokin valmistuu. Se löytyy täältä. Tässä on tähän mennessä aloitetut työt.
Kyjy #1 Angry bird.
Kyjy #2 Isoäidinneliöpeitto.
Kiitos valtavasti kaikista kommenteista joita olen saanut. En ole ikävä kyllä ehtinyt niihin nyt vastaamaan. Mutta jatkakaa silti kommentoitia. Luen kyllä kaikki kommentit.
Mukavaa viikkoa kaikille!

10 kommenttia:

Kerrothan minulle mitä tykkäsit, kiitos.